Alla inlägg den 15 februari 2017

Av Stephanie - 15 februari 2017 15:02

"Ni är så starka!..."


En mening vi får höra titt som tätt numera... Vad betyder det? Stark... Vad är det som gör att man är stark? Och vad hade man gjort om man inte var det? Är det ett mått på hur ofta man gråter? Eller är det en slutsats för att jag lever?


Jag känner mig inte så stark, jag gråter, jag känner en hopplöshet och avundsjuka ständigt... men det gör ingenting.. Jag tror att det måste få vara så, annars är man inte mänsklig! Men jag tror heller inte att man är stark bara för att man inte ger upp livet. Jag vill försöka planera framåt och hoppas på att det bara kan bli bättre från och med nu! Och jag tänker tillåta mig själv att gråta och vara ledsen!


Vi har båda våra svaga stunder men det är då någon annan får vara stark åt en... Jag får vara stark för honom och han för mig! Är vi båda svaga får vi be om hjälp och är vi båda starka gör vi något kul!



Presentation


Bloggen som skulle handla om mitt liv som mamma förändrades plötsligt när jag blev mamma till en ängel...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards