Alla inlägg under december 2017

Av Stephanie - 4 december 2017 22:37

Igår var det 1 år sedan Cornelia föddes... ett år av hennes tilltänkta liv som vi har missat...
Det blev inget stort firande.. Vi hade först tänkt att vi skulle bjuda hem familjen på middag men i sista stund sa vi att vi bara ville vara själva! Det blev en tur till kyrkogården för att tända ljus och lägga ett litet arrangemang i minneslunden. Vi stod där ett bra tag och bara lät känslorna komma! Hade det inte vart för att Benjamin så till att "nu går vi" så hade jag nog blivit kvar där hela dagen! Alltid så jobbigt att lämna kyrkogården....

Resten av dagen fick hennes lykta lysa här hemma! Saknar henne så och önskar att jag fick se vad hon skulle varit för en liten person nu. Undrar så hur hon skulle varit, hur hon skulle sett ut och vad hon skulle lärt sig.. ?

Presentation


Bloggen som skulle handla om mitt liv som mamma förändrades plötsligt när jag blev mamma till en ängel...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards