Direktlänk till inlägg 26 november 2017

Våran lilla regnbåge är här!

Av Stephanie - 26 november 2017 18:41

Efter regnet kommer solsken, och med det en underbar regnbåge ? I detta fall i form av en underbart vacker liten lillebror ??

Helt sjuk känsla att han faktiskt är här och att han mår bra! Har varit så rädd att det ska hända någonting och det är sådan lättnad att förlossningen gick bra och att jag nu kan få dofta på honom och gosa med honom!

Rädlsa och oro finns så klart att det ska hända honom något under livets gång, som det troligtvis också gör hos alla föräldrar, men nu ska jag bara försöka njuta och ta till vara på min tid ihop med denna fantastiska människa som vi fått äran att få träffa!! ??

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stephanie - 3 november 2018 20:37


Vardagen rullar på, jag har börjat jobba, nytt jobb, ny vardag... det bara rullar på och dagarna passerar en efter en utan att man riktigt lägger märke till vad som faktiskt händer... Alla helgona, en sån där dag som man faktiskt stannar upp lite, ...

Av Stephanie - 7 augusti 2018 11:00

Det är konstigt egentligen hur livet traskar på efter tragedier... jag måste ändå säga att jag är lycklig i grund och botten! Jag har en fantastisk sambo som alltid ställer upp för mig, jag har en underbar liten son som växer och utvecklas och allt...

Av Stephanie - 4 december 2017 22:37


Igår var det 1 år sedan Cornelia föddes... ett år av hennes tilltänkta liv som vi har missat... Det blev inget stort firande.. Vi hade först tänkt att vi skulle bjuda hem familjen på middag men i sista stund sa vi att vi bara ville vara själva! Det...

Av Stephanie - 28 november 2017 19:14

Såhär på kvällskvisten när jag sitter och tittar på hans fantastiskt fina ansikte och bara suger in kärleken jag ser i varje mm av den där underbara lilla ungen, sköljer det över mig som en hink med iskallt vatten... tänk om något skulle hända honom?...

Av Stephanie - 10 november 2017 09:42

Sista dagen på jobbet idag! Mitt första inlägg på den här bloggen var för ungefär ett år sen när jag skrev att jag gick hem på mammaledighet och om alla mina förväntningar och oron som fanns. Den gången slutade det inte alls som vi hade önskat... och...

Presentation


Bloggen som skulle handla om mitt liv som mamma förändrades plötsligt när jag blev mamma till en ängel...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards