Alla inlägg under november 2016

Av Stephanie - 18 november 2016 15:03

Wow... Första inlägget.... Det här med att blogga har aldrig varit min grej men nu när jag närmar mig den stora dagen då ickemamma blir mamma så känns det som att det finns så många tankar som behöver komma ut, oavsätt om någon vill läsa dem eller inte... ;)


Jag gick in i v39 i tisdags och den här veckan var första veckan jag har varit hemma på heltid från jobbet. Känns lite konstigt men ganska skönt att få förbereda sig lite mentalt och röja lite här hemma. Det lilla jag klarar av iaf då jag har foglossning som härjat sedan v 20 ungefär.


Längtan efter att graviditeten ska vara över blir större och större för varje dag, men med varje dag kommer mer och mer oro över mig. Oroar mig för hur jag ska klara av förlossningen, oroar mig för att barnet inte ska va friskt, oroar mig för att jag ska få komplikationer efter förlossning, oroar mig för förlossningsdepression... Försöker att fokusera på den lilla människa som ska komma och att det kommer bli en underbar tid framöver, men det är inte det lättaste ibland.


Nu kan mini komma tycker jag!!   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Bloggen som skulle handla om mitt liv som mamma förändrades plötsligt när jag blev mamma till en ängel...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards